PIXUL ROȘU AL PR-ULUI

Ce faci când presa nu e prietenoasă sau corectă cu tine? Ești creștin și întorci obrazul? Au oamenii de PR suficient curaj pentru a da replică? Poți să dai replică unui jurnalist? Unde? Cum?

Iată mai jos lecție de PR curajos.

The New York Times a publicat un articol defavorabil lui Walmart (lanț american de magazine – video, electronic, mobilă, jucării etc) despre cum își tratează angajații și care e contribuția economică socială.

Walmart a făcut o mișcare isteață creativă. A preluat articolul spre corectură asemeni unui profesor în dreptul lucrării unui elev. Cu pixul roșu a punctat observații în dreptul afirmațiilor pe care le considera incorecte.

Nota introductivă cu roșu adresată jurnalistului care a scris articolul: Tim: Thanks for sharing your first draft. Below are a few thoughts to ensure something inaccurate doesn’t get published. Hope this helps.” 

Așa arată articolul corectat:

 download

Click aici pentru sursă.

PR poate fi un pariu cu miză câștigătoare. Când ești agresiv, devine însă riscant. 

Share!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on StumbleUponShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

Leave a comment

Hey, so you decided to leave a comment! That's great. Just fill in the required fields and hit submit. Note that your comment will need to be reviewed before its published.