POVESTEA ȘI FLUTURAȘII

Toată lumea propovăduiește PR-ul ca poveste. ”Brandul” tău trebuie să spună o poveste. VIP-ul tău trebuie să vândă o poveste. Totul e poveste. Dar care e povestea industriei care spune povești? Întreb pe bune. Nu e genul ăla de întrebare de care te ajuți ca să te dai imediat deștept.

Istoria relațiilor publice. Singurul lucru pe care mi-l amintesc din cursul respectiv e proful care acum e ministru  la Educație. Asta e singura amintire cu care m-am PRICOPsit.

Ok. Hai poate un pic de Bernays, un pic de Ivy Lee. Oficial. Neoficial, cel mai talentat PR a fost Iisus Hristos. Și deci…cea mai bună lecție de PR o primim de la Biserică. Mai ales cea Creștină (33% din populația mondială).

PR-ul e un cuvânt modern pentru o poveste veche.

Ceea ce vreau să spun e că PR-ul nu este la modă acum. PR-ul a fost mereu la modă pentru că e povestea care strânge oameni, creează legături și marchează momente. Toți avem o poveste. Chiar și Light PR are o poveste. E povestea a două fete. Trăim într-o lume fără prejudecăți, nu? Ați vrea voi :P.

🙂

Cum zice una dintre ele (adică cealaltă): am ales să fim într-o căsnicie, dar fără fluturași. Ne-am ”unit destinele” pentru a schimba lumea. Nu, nu suntem fetele lui Ghandi.Deși, lumea (noastră) am schimbat-o. Am schimbat un program de birou cu un birou fără program. Printre altele, cuvinte precum ”ședință”  și ”program” au fost interzise, iar biroul nostru preferat implică multe cești de cafea, termene limită, telefoane și povești reale.

Eu vreau să mărturisesc că fluturași există. Nu ai cum să nu ai fluturași când semnezi un contract. Nu ai cum să nu ai fluturași când te gândești că nimic nu e sigur. Nu ai cum să nu ai fluturași când primești un telefon pentru a livra ceva de azi pe mâine. Nu ai cum să nu ai fluturași.

Acesta este începutul poveștii Light PR. 

Leave a comment

Hey, so you decided to leave a comment! That's great. Just fill in the required fields and hit submit. Note that your comment will need to be reviewed before its published.