PR ÎN SEZON DE VARĂ

Dacă este august, avem ploi de stele și căderi de reviste. 2 reviste și-au închis activitatea.De altfel, surpriza nu este șocantă într-un peisaj în care presa tipărită se luptă pentru supraviețuire de la lună la lună.

Dacă presa se schimbă, PR-ul se adaptează. Companiile și-au mutat de la începutul anului bugetele de comunicare pe online. Unele într-un mod radical. Mai există totuși clienți fascinați de apariția pe sticlă. O apariție la TV este o declarație de putere. Una financiară, cel puțin.

Pe toți pereții cu dedicație pentru interesații de comunicare apare CONTENT IS KING. Oare? Nu cumva distribuția mesajului merită o atenție mai specială? Toate platformele media sunt la fel de zgomotoase ca o gară. Toată lumea vorbește, nimeni nu aude clar. Cum ai putea crede că mesajul tău este microfonul?

Cei mai mulți generează conținut zilnic, cei mai isteți aleg strategic canalele de comunicare. Aici se face diferența între un concert într-o cameră de apartament și unul în parc. Pe cel din parc îl aud mai multe blocuri, pe cel din cameră doar 3 etaje.

Share!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on StumbleUponShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

Leave a comment

Hey, so you decided to leave a comment! That's great. Just fill in the required fields and hit submit. Note that your comment will need to be reviewed before its published.