PR pentru ONG

Lupta pentru resurse este o luptă pentru supraviețuire. Ca și companiile, ONG-urile activează într-un sistem foarte concurențial în care trebuie să atragă fonduri pentru diverse cauze: natură, animale, oameni. Oricare ar fi cauza, ea trebuie comunicată cu creativitate. Cu un afiș, nu se face ”primăvară” pentru cauza susținută, dar însoțit de un PR transparent și conștiincios, eforturile unui ONG își vor găsi semnificația.

Lucrând de ceva vreme pentru câteva ONG-uri micuțe inițial, dar care între timp au crescut frumos, am fost foarte curioase să vedem ce se întâmplă la ”case” mai mari.

1b0058195012c0651e55e2185e28b37c

newarkmission.org

a43c0c401ef80ff1d3f2807d8acb2729

fondationalphabetisation.org

SNF23H01POST-682_787311a

bhf.org.uk

0c8d6d454fbe4f9e6faf09ac38c5b95b

skin-caner-towel-extreme-marketing

Share!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on StumbleUponShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

Leave a comment

Hey, so you decided to leave a comment! That's great. Just fill in the required fields and hit submit. Note that your comment will need to be reviewed before its published.