Rapid ca un TGV

Comunicarea e un sport de masă. Largă. Oricine cu puțină disciplină poate purta vizibil steagul unui mesaj pe o pistă publică.

Zilele acestea lucrăm la conceptul unui eveniment sportiv. De fapt, în loc să scriu acest articol, probabil că prioritatea ar trebui să fie să definitivez o prezentare pe care nu am început-o.

Poate că lucrurile nu sunt întâmplătoare. Cred asta pentru că mă aflu într-un oraș în care fotbalul este religie. 200 de euro. Atât e un bilet ca să vezi FC Barcelona – Atletico Madrid. Pentru că sunt o profană, cedez locul unui ”enoriaș” barcelonez care merită să fie ”binecuvântat” de zeii gazonului.

Pentru că astăzi am realizat că inclusiv PR-ul trebuie să fie rapid ca un TGV și concis ca un SMS, trebuie deja să concluzionez că dacă îți dorești să se întâmple (oricare ar fi ”se”), trebuie să fii măcar prezent.

Nimeni nu a devenit campion în absență. Cum scria într-un răvaș: ”O călătorie de o mie de mile începe cu un pas.” 

Share!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on StumbleUponShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

Leave a comment

Hey, so you decided to leave a comment! That's great. Just fill in the required fields and hit submit. Note that your comment will need to be reviewed before its published.