ȘTRUMFII FAC TURISM

Toată lumea are copii. Chiar și cei care nu au copii au copii. Dacă nu sunt ai tăi, sunt ai altcuiva care îi bagă cu forța în discuții sau în casa ta. Îmi amintesc că eram într-o seară 7 oameni la o masă, toți fără copii. 80 la sută din discuții au fost despre copii. Atunci am aflat de câți pamperși are nevoie un copil într-o zi. Și de atunci duc vestea. 3-4? 18! Copilul e ca o conductă spartă…de bani și pamperși.

Acest articol nu trebuia să fie despre copii. Trebuia să fie despre Ștrumfi și despre cum Sony știe să facă inclusiv PR turistic.

În fundul Ștrumfilor s-au băgat multe zerouri – producție și alte cheltuieli adiționale.

Dar lucrul cel mai spectaculos (de fapt ce știu eu, nici măcar nu am văzut filmul) e că o parte din bani a ajuns în Juzcar, Spania, care a fost transformat în Orașul Ștrumfilor. Biserici, case, clădiri istorice – totul a fost zugrăvit în albstrul ștrumfesc. Ca orice treabă americană, proiectul a durat câteva săptămâni pentru 4000 l de vopsea care au ajuns pe 175 clădiri.

63020878   images (2)

Și ca să nu mai credeți că toate corporațiile arată ca niște huni cotropitori, Sony s-a oferit să acopere cheltuielile de revenire la fațada de dinainte imediat după ce evenimentul de lansare al Ștrumfilor se va fi încheiat. Dar 141 de cetățeni practici au votat să-și mărite pe viață clădirile cu albăstriul animat, în timp ce 33 au rămas cu buza umflată. Da, în primele 6 luni au avut 80.000 de turiști și de atunci au dezvoltat festivaluri și evenimente tematice, inclusiv nunți.

Și așa au trăit fericiți….

Lecția: Un strop de culoare și oamenii vor face pelerinaj.

Share!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on StumbleUponShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

Leave a comment

Hey, so you decided to leave a comment! That's great. Just fill in the required fields and hit submit. Note that your comment will need to be reviewed before its published.